poniedziałek, 24 stycznia 2011

Tyle czasu minęło...

... a tymczasem:
1. nie mam czasu na wiele spraw (w tym bloga - czego żałuję),
2. nadal zadziwia mnie ludzka głupota (są tacy, którzy nie chcą niczego się nauczyć - również życiowo - i jeszcze się denerwują, gdy czegoś się od nich wymaga; czytaj: pokutujący roszczeniowy stosunek to otaczającego świata),
3. coraz częściej niektórzy ludzie myślą, że postęp cywilizacyjny polega tylko na umiejętności obsługi coraz nowszych urządzeń i znajomości technologii, przy zupełnym skretynieniu osobowościowym, nie mówiąc o wyższych wartościach humanistycznych.
"Dziwny jest ten świat"...

9 komentarzy:

  1. Mam podobnie w drugim i trzecim punkcie... życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że pkt. 1 masz zawsze na bieżąco :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To posłuchaj :)

    http://www.youtube.com/watch?v=B_xuh0K_uGI

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny utwór :))) Trafiłaś w moją pasję muzyczną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście są też tacy, którzy wobec zjawisk opisanych w 2 i 3 zachowują sporą dozę zdrowego krytycyzmu... I tego (tych?) trzeba się trzymać.
    A co do numeru 1 - ja lubię sobie powtarzać "nie mam nic oprócz czasu" :)
    Niniejszym dołączam do grona czytelników, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to kiedyś będziesz zmuszony przyjść na mój koncert :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga B. Witam Cię i cieszę się :)

    Margo, nie będę musiał, ale z chęcią posłucham ;)

    OdpowiedzUsuń